Planer

Jag har klarat av allt som jag skulle göra idag, förutom att städa rummet. Jag var nästan lite pepp på att verkligen ta tag i mitt rum men det blev liksom aldrig av. Jag lade allting i soffan och nu ligger det där. Tror att jag tar ner smutskläderna snart iallafall.

Imorgon måste jag antingen åka in till stan eller bara till Handen centrum. Jag måste nämligen köpa lite grejor, bland annat en avslutningsdress. Den ska inte vara för speciell men ändå synas. Sen mååste jag hitta en axelbandslös BH eftersom att jag hade tänkt att köpa en tubklänning och sen ska jag ha tub på balen.



Idag har jag BARA tänkt på dig. Jag började undra om det som hände inte hade någon betydelse? Var jag bara en av många andra? Vad betyder jag för dig?

När du ringde mig igår fick jag så himla många olika känslor på en och samma gång. Jag blev ledsen för att jag inte fick vara med dig, jag blev glad när jag hörde att du var glad och började skratta. Om du kunde inse att jag saknar dig mer än vad ord kan ge.
När jag är med dig mår jag som bäst.
Suger dock att du ska iväg och jobba en hel månad under sommarlovet borta i tjotahejti....

xoxoLinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0