lite uppdatering

Nu har jag varit i Norge snart fem dagar. På dessa fem dagar har jag Fått lära mig grunderna i att köra en bil. Jag gjorde faktiskt bra ifrån mig tycker jag. Jag har inte soppat än så länge, bara massa mat och en grön adidaströja. Sen har jag inte gjort annat än tagit det hur lungt som helst. I´ve been chilling out. 

Idag har jag sittut vid min pappas dator och lekt lite med hans foto program. Eftersom att han har en mac så har inte vi samma effekter och sånt. Riktigt roligt thaha!

Har även fått reda på att jag kan göra mina träningar till skoltid. Man kan välja att ha specialidrott istället för tex ild och musik, och då kan jag göra så att mina träningar blir betygsatta av min tränare. Då får jag mindre tid i skolan, coolt va! Funderar på att gör det men vi får se ;)





xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0