Jag kokar

Hur kommer det sig att jag alltid blir sur och irriterad när du kommer hem? Varför är Emil extra jobbig när du är hemma? Varför vill jag bara bort när du är hemma? Varför bryr jag mig om dig när jag bara får massa skit tillbaka? Varför ska du alltid trycka ner mig?

Jag planerade att åka iväg till pappa en stund. Bara han och jag, umgås lite. Men vad får man höra när DU kommer hem. Du ska väl inte åka till pappa, för jag och tomas ska dit och du får inte någon plats att sova på om du ska vara där. Bara så att du vet.

Vad fan är ditt problem, du fattar väl själv att du inte bara kan ta med en kompis och åka till pappa i norge. Vad fan tror du att du är? Jag vill verkligen bara skjuta dig just nu. Du kan dra åt helvette, vet du det? FYFAN för dig.

För övrigt så ska jag snart höra av mig till johanna och sen ska vi leka lite. Hon åker nämligen till Åland imorn så då får man passa på när hon väl är hemma. För sen åker ju jag iväg.


BTW alla från stunten som ser detta. Vi ska träna, men jag tänkte att det kanske kunde ta och bli lite bra väder så kan vi träna ute =) Hör av er när ni har tid och vilja att träna så gör vi det!

Dagens köp: Vita trosor och ett tublinne från JC i Farsta.

xoxoLinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0