Hemma från landet

Kom hem från landet idag vid två-tre tiden. När jag kom hem så satte jag mig såklart här för att kolla läget med allt. Sen åkte mamma iväg till vårdcentralen eller sjukhuset, vet inte riktigt eftersom att hon fortfarande är kvar. Hon Har haft väldigt ont i lederna vad jag förstår och har inte kunnat belasta handen/händerna och jag tycker verkligen synd om henne! Det är alltid något liksom =( Hoppas allt blir bra iallafall!!<3

Imorgon ska jag gå upp rätt så tidigt för att fixa mig och sen åka till stan med Natalie och shoppa en stund. Senare ska hon iväg på en sminkkurs och jag ska väl hem för att förbereda mig till repet inför svung, jag ska tydligen göra något på slutet eller något, vet inte. Lisa har gjort ett dansnummer som hon ska visa upp på invigningen på svung på onsdag. Man kan väl säga det såhär, lisa ar bäst på att koregrafera danser!

För övrigt så har jag bara tänkt på en enda person idag och du borde fan veta vem du är. Och jag blir så jävla trätt på mig själv att jag alltid förstör allt när det har blvit bra. Vad fan tänker jag med, jag antar att jag vill att du ska bry dig. Jag tycker om dig så himla mycket! Kan du inte bara fatta det?
"jag betydde ingenting men du var hela min värld" du vet vilken....

På torsdag åker jag till Norge en stund, vet inte hur länge men det blir nog en stund. Måste få vara ensam lite med pappa och ha det bra. Ska faktiskt bli riktigt kul att åka dit eftersom att jag inte har träffat pappa sen SM. Och jag blev sjukt glad att han kom och kollade när ingen annan gjorde det... Så är hemma i tre dagar till, säg hejdå till mig kanske? (a)

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: angelica

va du far runt :(

2008-06-23 @ 11:24:16
URL: http://settleforadraw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0