God Morgon!

Sitter här på soffkanten och tänkte skriva ett sista inlägg innan jag drar till Norge.
Igår var jag på svung och dansade eller dom andra dansade för massa mormoner (jag gjorde bara en dans och sen en handvolt xD). Dansen blev lyckad trots lite småfel av alla. Så jag var i Nynäshamn från klockan kvart i tre till klockan elva typ.

Ska packa ner de sista sakerna sen ska jag äta, fixa mig och sen ska jag åka till centralen. Det kommer ta ca sex timmar att åka. Så underhåll mig gärna med mess eller något :)

"Jag kan komma med helt onödiga kommentarer ibland, jag blir sur för ingenting och jag blir avundsjuk för lätt. Strunta i de där kommentarerna som kommer ut ur min mun, jag är alltid sur och grinig, avundsjuka kan man väl inte göra något åt. Men hur som helst så kommer jag alltid känna samma saker för dig som jag gjorde från början. jag.... vil bara vara med dig oscar."


xoxoLinn
<3


Kommentarer
Postat av: natalie

du får ha så jättekul i norge sweetie!

2008-06-26 @ 11:09:39
URL: http://nattasplace.blogg.se/
Postat av: Anna

Var du och Oscar tillsammans? :)

2008-07-04 @ 12:40:23
Postat av: Linn

nej

2008-07-04 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0