fuckfuckfuckfuckfuck!

Idag var jag som sagt i stan med Natta en stund. Och jag hittade FET MED SNYGGA KLÄNNINGEN PÅ Hm divided. Självklart blev jag osäker om mamma hade lagt in pengar på kontot eftersom att hon legat på sös ett dygn. Så jag var dum nog att inte ens lägga undan den?! så nu går jag runt och klagar på att jag inte gjorde det så bara för det så måste jag be mamma lägga in pengar och sen åka in och kolla om den finns kvar. Jag kommer dö om den int gör det. Det var en slags volangklänning. Volangerna började under tuttarna och gick neråt. Den var sjukt fin och kostar 299 tror jag. Jag måste måste måste ha den nu. Sjukt fiiiiin gaaaaaaaaah damp....

Imorgon ska jag ringa en viss oscar och fråga om han vill träffa mig. Måste träffa honom innan jag åker till Norge på torsdag.

Imorgon kväll är det rep i NYNÄS?! wtf, aa inför svung iallafall. Jag har fortfarande inte fattat varför jag ska vara med, jag ska bara gör en handvolt och en hjulning typ. Aja Lisa får fixa det!

Ikväll ska jag inte göra ett piss, tråk tråk... men borde nog lägga mig tidigare idag för att kunna komma upp imorgon och åka in och köpa den där klänningen!!

Haha förlåt för ett rörigt inlägg!

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: lisa din homie

yo linn! Det blir formodligen ingen rep imorgon. Men på onsdag blir det på dagen där. Ja juste först handvolt, hjulning och därifrån en bakåt handvolt helst... Vore ju så snyggt;) och sen ut. Puss på stjärten se till att fixa den där snygga klänningen nu. :)

2008-06-24 @ 02:31:08
URL: http://lisakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0