Svag

Vad händer när smärtan blir till njutning. Jag frågar mig själv om jag verkligen borde göra detta men det spelar ingen roll hur mycket jag anstränger mig för det är ändå bara fel. Allt jag gör är fel och det ändå jag gör är att svika.  Jag kan inte visa kärlek eller vänskap. Jag är blyg och därför är det ingen mening att prata eller ringa mig. 
Det händer igen och ingen vet om det jag just har gjort. Det kanske inte är sån stor sak egentligen men det är inte likt mig att göra det. Det svider så fort jag rör vid det men kan inget göra. 
Jag är trött på att kastas runt hela tiden.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen


xoxoLinn
<3 



Kommentarer
Postat av: Muttret

Älskling, kan du inte komma hem nu? Du är alldeles för långt borta för att må dåligt. Vill krama om dig hårt och länge! Blir orolig när jag inte hört av dig på flera dagar...



Älskar dig!!

2008-07-08 @ 09:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0