Tisdag

Tisdag och mindre än tre veckor kvar tills skolan börjar igen. Scary scary. Ny skola och allt ju.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, hittar på något senare. 'Borde egentligen typ göra träningsprogrammet men jag vet inte om jag kommer palla :s
Anyways...
igår kom bror hem med massa asiatiska saker, typ koreanska chips chokladdoppade nudlar, grönt te från thailand, mm...

Nu var det ett år sedan allt började =)

imorgon åker Johan och Lisa till London i en vecka, bajs på dom...
På torsdag ska jag shoppa och fika med min saknade vän Jonna.

mihihi, konstigt inlägg :P

xoxoLinn
<3

En extra puss till dig O

Kommentarer
Postat av: Lisa

Yes, Imorgon gäller det.. fy vad läskigt.. hahahaha. Vi kommer sakna dig linn. man kanske hittar något till dig där borta också :P

2008-07-29 @ 19:22:13
URL: http://lalalalisa.devote.se
Postat av: Amanda

Typiskt att alla ska påminna om att skolan börjar snart ;p haha, usch vill inte :p ska också börja i ny skola ^^ kram

2008-07-30 @ 15:33:18
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0