rubrik

Det går inte en dag utan att jag inte tänker på dig. Jag vet att jag slänger ur mig konstiga saker iblans som ingen fattar, inte ens jag själv. Det låter bättre i huvudet än vad det gör när man försöker förklara det. Det är just därför jag är så rädd, rädd för att säga saker på fel sätt eller säga en sak för mycket. åh... men asså försökt att förstå det här, att vad än jag skriver eller säger till dig så är allt jag vill att få dig tillbaka...

Förövrigt så mår jag illa. Förmödligen av all choklad jag har proppat i mig... Usch, sen är jag allmänt skittrött efter kryssningen eftersom att jag knappt sov något inatt...
Morgondagen spenderas med de bästa. Det kommer bli kul!

ps. i love you.

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

du är söt. du har lite hippie stil. smittade av sig från angie, haha. Jap det har du :)

2008-07-26 @ 23:32:08
URL: http://lalalalisa.devote.se
Postat av: Nathalie

gumman, jag förstår inte varför du tar död på dig med de här. ett tips till dig skriv inget om din kärlek i bloggen, för du kommer läsa de du skrivit säkert minst 1 gång varje dag och det gör bara ondare i dig då + att du är inte värd att vara olyckig.. värd så mycket mer.

2008-07-27 @ 15:30:13
URL: http://naaathaalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0