några sekunder för mycket i luften

Idag har jag ju som sagt varit på Gröna Lund med Johan. På vägen in tvekade vi på att åka dit p.g.a vädret men vi åkte dit iallafall. Vi åkte dit så att vi var där vid öppningstid, dvs klockan 11. När vi skulle ta färgan över så blev vi lurade av grönalunds-färgan. Vi hade ingen aning om att det skulle kosta att åka skiten förrän vi kom fram. Great... åk inte grönalundsfärgan, det är bara onödigt. hur som helst, när vi finally hade köpt åkband gick vi iväg mot dagens första attraktion, Extreme. Vi var de första som kom dit och därmed första åket. hmm... kul. Det var rätt sönt att åka idag eftersom att det knappt var någon kö någonstans. När vi kom till Vilda Musen och vaar längst fram så blev det trömavbrott. haha typiskt. Men efter ett par minuter så löste det sig och vi fick åka. Hatar Vilda Musen egentligen eftersom att det är så himla hackig. Efter ett par åk till så kom det fler människor och mer regn. Vi blev helt dyngsura efter vilda musen några timmar senare. haha. I slutet så bestämde vi oss för att åka tilt en sista gång även fast jag egentligen inte ville det och jag måste ha en väldigt bra magkänsla eller något för det var sjukt läskigt och jag trodde seriöst att vi skulle dö på rikigt. Vi åkte upp som vanligt men sen när den hade tippat över och kommit längst upp så åker vanliga frittfall ner men tilt stannar där uppe. Jag blev skitskraj och började såklart böla, ovanligt liksom. Jag blev verkligen skiträdd och var berädd på att dö. Haha låter kanske lite mesigt att tänka så när den bara har fastnat där uppe, men vi var där upp i några sekunder för mycket och det var något fel med skiten. Jag var i chocktillstånd ett tag. Men vad gör vi direkt efter då? Jo vi går till Uppskjutet. Damn samma skit typ. Efter två sista åk på radiobilarna så åkte vi hem då klockan visade 18:40. Bye gröna Lund och aldrig mer Tilt.

Måste säga att det fanns lite hetingar där asså. Thaha

Idag blir det sängdags tidigare än igår, är sjukt trött.

Hmm. får se vad jag hittar på imorgon...

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: angelica

åhå hur såg dem ut då? :D

2008-07-22 @ 10:12:39
URL: http://settleforadraw.devote.se
Postat av: Olle

Jag skulle aldrig våga åka fritt fall tilt. Den vanliga är mer än tillräckligt skrämmande.

2008-07-22 @ 13:21:25
URL: http://noposo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0