Hon som jag kallade syster

Det finns den här flickan, den flickan som jag kallade min syster. Hon var som en riktig syster för mig en gång. Jag bodde nästan hos henne. Jag kunde sova över hos henne minst varannan dag liksom, på vardagar när det var skola och allt. vi hade verkligen så himla kul tillsammans. Första gången vi träffades var när vi var yttepyttesmå och lekte i sandlådan på myggdalsvägen i Tyresö. Efter det började vi i samma klass i fyran och efter ett tag blev vi som tvillingar. Det var vi hela tiden verkligen och jag var så jävla lycklig med dig. Men i sexan flyttade jag hit till haninge och bytte skola. Vi lovade varandra att aldrig tappa kontakten med varandra. Det gick faktiskt hyfsat bra det första året men sen glömde vi bort varandra, eller nä så kan man inte säga, vi tappade kontakten helt enkelt. Jag har faktiskt tänkt på det lite då och då. Nu har vi båda gått ut nian och har äntligen fått tillbaka kontakten och om allt går som planerat så ska vi träffas denna

vecka. jag tycker att det ska bli så jävla kul att se dig igen! Har saknat dig Claudia Aleta Lillemor Widmark!

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0