Dum Lista

Vem ringde dig senast? Helge
Vad har du för bh på dig just nu? En brun spets
Vad har du för trosor på dej just nu? rosa från VS
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det i från? vet inte, den är urladdad just nu
Kan du gå ut utan smink? ja absolut!
Vad brukar folk få för intryck av dig? söt..-.-
Har du någon gång klätt dig horigt? har jag säkert
Har folk kallat dej slampa? nä
Har du kallat någon för slampa? haha ja
Har du slått någon riktigt hårt? nja
Använder du parfym? ao
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? brösten och håret typ
Vilka slags killar faller du för? charmiga
Vad kollar du på först hos en kille? ansiktet, rumpa, kläder
Vill du ut och festa nu? nä
Vad är klockan? 23:51
Vilken färg har din mobil? svart-guld
Vad ska du göra nu? inget, blir väl sängen såsmåningom
Har du svårt att släppa andra dig tätt inpå livet? va?
Är du social? beror på, inte alltid
Känner du att du orkar med en fråga till? ja
vad tänker du när du vaknar? jag hatar min kropp, det var inte så enkelt att slöppa dig som jag trodde...


CYA

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, dina boobs får alltid massa kommentarer;P

2008-07-14 @ 00:31:23
URL: http://lisakk.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Dina också väl, lisa? I alla fall från det jag hört i klassen...

2008-07-14 @ 01:23:36
Postat av: Olle

Jag som var snuskhummern i klassen känner att jag måste flika in och säga att de var lika stora och lika omtalade.

2008-07-14 @ 18:42:46
URL: http://noposo.blogg.se/
Postat av: Linn

olle du har så fel, Lisas var större. Thats it

2008-07-14 @ 19:12:22
URL: http://thedaysofourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0