den är grei

hur länge har jag varit här egentligen? Jo, på torsdag har jag varit här i två veckor. Börjar det bli dags att dra dig hemåt eller stanna och riskera att en rolig sak kanske kan hända?

Jag vill inte skriva om dig egentligen men jag får ju inte chansen att prata med dig heller. Det verkar ju som om dina kompisar läser här så...
Jag hade en överaskning till dig men nu vet jag inte vad jag ska göra med den. Den är svår att bara kasta iväg, den sitter liksom fast i något. Det kommer ta evigheter för denna sak att försvinna, om den ens gör det.

Idag införde vi en ny dator till moi. En hp 15" på 4 gig. veldig bra. tack pappa för den!

Ska snart lägga mig och sova här i min prinsess-säng. Haha, jag lånar min kusins säng och hon gillar tydligen prinsessor och färgen rosa. Mys, mys.

Jepps cya.



Kvällens "klipp". Två otroligt bra och söta saker.

xoxoLinn

<3


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0