Dagens

Idag har jag varit i staden och sprin-shoppat med min Faster. Hon är rolig, vi går in i en affär och båda kollar runt lite sen skriker hon på mig över hela affären och säger " Linn kom hit, jag har hittat en klänning som skulle sitta bra på dig!" När jag väl kommer dit och ser klänningen inser jag att vi har samma smak, I like. Provar den snabbt eftersom vi skulle till minst 100 andra ställen, den satt som smäck och vi köper den.(bild finns längre ner i inlägget). Vi vandrar vidare och hon bara snackar och snackar om jag vet inte vad. Sen kommer vi såklart in på skor och hon berättar om de nya fitflopps som hon har köpt. Det är ett par flipflops som skulle träna baksida lår och rumpa när man går. Utan att jag visste om det så stog hon i en annan affär på väg att betala ett par till mig. Gick med dom resten av dagen och måste säga att dom var otroligt sköna!
Sen sprang vi vidare till en väskaffär och kollade på en datorväska till moi. Vi hittade en svart väska med axelband. Den var otroligt mjuk så den ser helt miffad ut om man inte har datorn i den.

Så dagens köp var en klänning, ett par fitflopps och en datorväska.

klänningen och datorväskan

klänningen-Noa Noa
Datorväska-Mandarina Duck

funderar på att fota allt som jag köpt hittills om det skulle vara intressant?

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

snygg klänning!

2008-07-10 @ 21:51:31
URL: http://lisakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0