Bio, shopping, snack, GH...

Nu har jag kommit hem från Claudia och jag måste säga att det var skitkul att se dig igen efter mer än ett år! Vi började med Bio, vi såg sex and the city. Den var faktiskt bra, men lite sorlig i slutet, fick mig att tänka på massa saker.. Sen åkte vi till drottninggatan och jag hittade en blommig kjol. Efter ett tags velande om att åka hem eller inte så drog vi hem till hennes pappa. Där satte vi oss och snackade ett tag. Senare på kvällen så spelade vi GH och jag sög dase. Jag sög så jävla hårt även fast claudia spelade på en kontroll. haha!

hur som helst så har jag saknat dig och du får ha det så jävla bra i Spaninen nu! Ses när du kommer hem igen =) <33

Idag ska jag träffa Lisa och Cissi lite senare vad jag har fattat. Har inte träffat dom två på länge, om man bortser ifrån det på rudan i onsdags. mhihi

Köpt på H&M för 149 kr

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0