Ben&jerry´s

Hola, idag har jag lämnat två av mina bröder på centralen. Dom skulle nänmligen åka till paps in Norway. Lackade när jag skulle hämta ut deras biljetter eftersom att Patrik hade skrivit ner koden man behöver för att hämta ut dom och han skriver som en kratta... Till slut klurade jag ut koden och fick biljetterna. Vi fick stå och vänta vid perongen i ca en halvtimme, och på den halvtimmen sa ingen av dom ett enda jävla ord. haha dom är typ rädda för mig elelr något. Efter ett tag kom tåget och jag blev fri ifrån dom thahah. Sen gick jag in på pressbyrån och köpte glass. Haha jag skulle sätta mig på en bänk och käka den där nere vid BK. Men när jag satte mig så reste sig en äldre kärring på sig och det började lukta rent skit! Männsikoskit alltså. Jag började garva lite för mig själv faktiskt. Sen kom det en annan och satte sig där och började också titta sig runt och försökte lukta sig till bajslukten. Båda han och jag satt där och kollade under våra skor men hittade aldrig vad det var som luktade. hahha... Sen kom jag iväg.

Ikväll ska jag umgås med Lisa och Johan ett tag. Vi hade tänkt att köpa lite B&J och sätta oss på något mysigt ställe och äta det. Mahaha.

Imorgon ska jag vara med min sis. Vi ska gå och kolla på Sex & the city Movie (typ?) med henned madre. Längtar! Jag älskar dig Claudiaaa <3

xoxo Linn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0