andra december tvåtusenåtta

Jag hade egentligen stängt av datorn och förberett mig för att få några timmars sämn inatt men jag var bara tvungen att sätta igång datorn igen och skriva lite. Av en simpel anledning, jag vet inte vem jag ska prata med.
So.. here we go.
Jag har mått riktigt uselt de senaste dagarna(veckorna) utan att veta varför. Jag tror dock att jag har kommit på en hel del orsaker nu. Det första är att jag saknar kärlek. Jag behöver verkligen det just nu... jag behöver någon som tycker om mig mer än vad alla andra gör. Det är ett stort problem som jag bär på. Jag vill egentligen inte skriva om det eller prata om det eftersom att jag tycker att det låter så himla fjantigt. Hur kan man må så dåligt utav att inte känna kärlek på något sätt? Är det verkligen normalt? Det låter helt desperat för mig. Hur som helst så är det en av orsakerna till att jag är lite si och så...
Det andra är att jag bara vill åka härifrån, från sverige och alla människor. Jag vill fly för ett tag och bara vara med mig själv och P. Med dig så känner jag mig som en dotter som någon är stolt över. Annars känns det bara som att alla vill berätta och visa mina mindre bra sidor men med dig spelar det ingen roll vad jag har gjort jag är ändå samma tjej och det tycker jag om. Då är ett av få tillfällen som jag känner att någon bryr sig om mig. Någon som förstår mig och inte bara tjatar och this and that.
Helst av allt skulle jag vilja beställa en biljett och åka imorgon. Kan jag det? jag vet inte. kanske. Jag vill fly från allt och alla för en liten stund och få tillbaka lite glöd hos mig själv.
Jag märker att jag egentligen borde göra så här eftersom att jag skiter i allt annars. Om jag inte får en jävla paus så kommer jag bara göra som huvudet säger till slut. Mitt huvud säger åt mig att ligga kvar i sängen och skita i skolan och bara ligga och sova hela dagarna. Det är en orsak till att jag har varit sen till skolan en del på den senaste tiden. Jag kommer bara inte upp ur sängen. Dels kan det vara för att jag inte somnar längre utan bara ligger och vrider och vänder på mig hela natten. Det spelar ingen roll när jag stänger av datorn och ska sova, det funkar inte iallafall. varför?!
jag är helt slut i kropp och sinne at this moment och måste som sagt (tusen gånger jag VET) få en liten paus för att fungera och ta saker allvarligt igen... om det nu går vill säga.

Så i julklapp av folket önskar jag mig kärlek och en biljett till Thailand, bums.


 



God natt!

xoxo
Linn

Kommentarer
Postat av: natalie

gud va sött skrivet i det där hjärtat. Helt rätt också!

2008-12-03 @ 18:53:34
URL: http://nattasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0