nej nu signar jag ut

Jag vet allvarligt talat inte vart glöden har försvunnit. Jag känner inte att jag går för att jag vill längre, jag går för att jag vet att ajg måste. Det ska inte vara så, eller hur?
Man ska göra något för att man tycker att det är kul, speciellt när man håller på med det i 12 timmar i veckan. Jag vet inte vart jag är påväg, om jag är på rätt väg, om jag ska svänga av här och parkera.. Nej allvarligt, jag har ingen jävla aning om hur jag ska göra.
Jag vill inte svika er för ni är så bra så bra! Jag borde vara hedrad att få tillhöra detta laget, egentligen.
Jag ser inte meningen med mig själv hos er, för varje gång jag verkligen kämpar och gör mitt bästa, så betyder det ingenting. Att få en gnutta beröm, ska det vara så svårt? Jag tycker inte att det borde vara det.
Det är alltid så att det inte är tillräckligt bra för att man ska få höra att man är duktig och åtminstonde försöker. Samtidigt som andra leker sig egenom det och får tonvis med beröm och uppmärksamhet men själv finns jag inte.
Vart behövs jag i detta lag, behövs jag ens? Vem som helst kan ersätta mig. Det känns så och jag tror fan att det är så också.
Det är ingen som bryr sig om jag inte skulle vara där. Ni skulle ändå uppmärksamma samma personer om och om igen.
Jag har liksom inte fått en chans att visa vad jag vill. Ni ser bara de misstag jag gör. Blir det verkligen kul i längden då?



Jag vet inte.




BTW jag var ju i stan i lördags med Fanny banny. Otroligt dålig dag om ni frågar oss. Det var väldigt mycket strul med mina kort och sånt. Men tillslut så köpte jag ett par skor från Zara.



I äkta skinn. 799 ;-

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, klockren dag skulle jag vilja säga! Och skorna var superduper hetingheta på dig! Ha dem i mrogon!!

<3<3

2008-12-01 @ 21:36:06
URL: http://lillad.blogg.se/
Postat av: angelica

snygga ju!

2008-12-10 @ 12:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0