Är det inte en underbar dag?

nej, verkligen inte. En riktigt jävla fittdag på ren svenska...
Det var nära att jag inte ens klev upp ur sängen i morse.. jag skulle nog inte ha gjort det heller.
Jag kände att jag inte mådde särskillt bra redan igår. Det vara bara massa stress hit och dit hela dagen, kom hem klockan nio och jag slutade skolan klockan två. Jag hatar tisdagar eftersom att jag måste dra på jävla handslaget en timme i båtmansskolan och efter det är det rep.. fyfan. Jaja, wajn,wajn... snart är det lov.
Joo, men hur som helst så fick tobbe och fanny mig på en gnutta bättre humör när jag kom till skolan. Efter matten som var den första lektionen så var det idrott med mp1a. Men jag var så smart att inte ta med mig idrottskläder eftersom att jag mådde som en kossa. Efter halva lektionen gick jag hem. Så jag var hemma igen klockan 11, skönt. Jag la mig i soffan och kollade på TV. När klockan närmade sig halv två var det dags för mig att dra mig åt trollbäcken och besöka tandläkarn, allt gick suveränt och jag fick ett laget flour i slutet av mitt besök. Det är äckligt ska jag säga.. Det ser ut som om att man inte har borstat tänderna på år. Hur som helst... efter att jag hade kommit hem så var det träning. En riktigt usel träning. Vi måttade till dräkter. byggde, voltade (lite). Linda blev sur och bla bla blaaaaaaaaaaaaaaa.


whatever... jag ger upp. Det är verkligen så att alla klagar på vad jag gör. Jag ska sluta med allt!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0