www.asos.com

Nu sitter jag och väntar på att Jonna ska komma hem så att jag kan åka till henne.
Samtidigt så sitter jag och kollar på en film på femman, den är rätt så sugande.

Juste jag glömde att berätta att det låg ett packet till mig i köket från Asos. Jag hade nämligen beställt ett linne/klänning bara för att se hur det var att beställa därifrån. Det tog fem dagar för mitt paket att komma fram och frakten kostade bara runt 60 kronor.

Denna har jag nu hemma, och på mig atm

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på filmen och sen ska jag väl börja fixa och packa saker som jag ska ha med till jonna.

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: Lina

oh! den där tänkte jag också beställa förut! :)

2008-08-04 @ 20:15:09
URL: http://llina.blogg.se/
Postat av: Lina

oh! tänkte också beställa den där! :)

2008-08-04 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0