Viking Line

Nu är jag och Clara på båten. Vi har just fått fina jordgubbar på kinderna.
Vi har spenderat morgonen i frukostbuffén, hyttkorridorerna, hoppborgen och i knatteland! Haha!
Vi hittade två datorer i ett rum för lite äldre barn så jag tänkte gå in och uppdatera lite since Johanna och Angelica klagar om det hela tiden.

Juste, min telefon dog mitt i natten och jag hade ställt larm på den. SÅ... jag försov mig tills sex, och vi skulle åka hemifrån halv sju... Mamma kom inte in förns då och väckte mig, suck... Så jag hann inte platta håret och fick sätta upp det i min vanliga bulle som jag brukar ha. Lite tråkigt faktiskt, ville ju ha utsläppt. Hahah vet att dessa saker är helt ointressanta menmen =)

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0