hejrubrikerärintemingrejdirekt

eftersom att Johanna och angelcica klagar på att jag inte skriver så ofta som dom vill så kanske jag ska ta och skriva lite...

I torsdags var jag ju med Jonna. Vi åkte in till stan och shoppade, sen när vi skulle äta mötte vi på sarah och bella på taco bar. Vi gick runt med dom ett tag och jonna och sarah var helt grazy, men roliga :D Jag hittade faktiskt lite saker. Jag köpte, ett tublinne, två par shorts, en plånbok, ett linne, en kjol. Tror inte att det var ngt mer faktiskt. Jonna hittade också lite grejor. Efter att vi hade spenderat en hel dag i stan så åkte vi hem till henne. När vi kom dit så gick vi ut på en promenad och åt cheesburgare. Mums! Sen kom vi hem till henne igen och åt macaroner med falukorv! Sen drog vi ut med cyklarna och cyklade runt lite. Sen åt vi lite mer cheesburgare hahha. Efter det så åkte vi till någon liten godisaffär typ och köpte b&j och lite godis, drog hem och duschade och sen kollade vi på tv tills vi somnade typ. mihihi. Det var kul.:D

Så.. Igår vaknade jag hemma hos jonna och skulle möta angelica i stan vid 12-12.30.  Jag kom till åhlens där vi skulle mötas kvart över 12. Jag letate som en jävla galning efter henne men hittade henne inte. När klockan var ett och jag hade sprungit runt åhlens 100 gånger, gav jag upp. Jag åkte hem och hämtade min telefon. jag klara mig helt enkelt inte utan den. När jag hade hämtat den så kunde vi äntligen bestämma plats och tid! damn. Vi möttes vid plattan och drog till gallerian och kollade. Hittade ingenting där inne... vi drog vidare mot uraban outfitters. åhh vilken affär! Jag hittade ett par solglasögon och Carmex, det är typ ett läppbalsam som blir kallt efter en stund. Blev dock lite smått besvikna när vi fick en plastpåse istället för papperspåse. HAHA!  När vi var på väg ut mot vägen igen så kom det en fram en kille till oss. Och sa att Angelica var "fucking stunning" och ja du är det! han frågade om hennes nummer och grejer! haha. Sen ville han även bjuda med oss på en fest på hans hotell som han bodde på eftersom att han inte var svensk... Han gick typ med oss en bit och snackade. Vad gjorde vi sen? jo vi åkte till coop och köpte hårfärg och b&j fossil fuel typ. Den var god! Vi drog hem till henne och johanna kom. Vi färgade massa hår. Jag var lite blondie för ett tag.  Sen vid tolv var allt färdigt och jag drog hem och sov!

Så nu sitter jag här och har just bestämt med Jonna att jag ska åka till henne när hon har kommit hem frpn pride. yay. får se vad vi hittar på.
Sen ska jag sova hos henne.

Sen fick jag även reda å imorse när jag halvt sov, att jag ska åka på dagskryssning på onsdag och då ska Clara följa med vad jag har förstått ! YAY!

Nej, men nu ska jag fortsätta passa min lillebror.. hahha ciao

ps. dududududuudududuudud!

xoxo Linn
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0