USA CHEER CAMP WITH C&C

Jag drog hem till Johanna men sen drog vi till Torvalla för att kolla på nör mixedlaget tränade. Detta var då min andra träning som jag kollade på och jag blev ännu mer sugen. Johanna kände typ samma sak. Så desperata efter att träna så ska vi fråga pernilla om vi kan få dra ut en mattvåd och öva lite gymnastik bland annat. känns lite pinsamt att inte klara det när dom kommer detta året heller. Nu jävlar ska det voltas från min sida!

Jag har alltid vetat att jag har varit en extrem slösare när ajg väl har pengar på kortet men detta slår nog allt. I fredags så fick jag 950 på mitt kort eftersom att jag skulle åka och shoppa med angelica den dagen. Jag köpte typ ingenting så jag fick massa pengar kvar liksom. Men nu har jag ingenting kvar. Och hur märkte jag detta? jo, när jag stog och skulle betala en sport-BH inne på stadium. Först trodde jag att det var något fel med kortläsaren så jag gick och skulle ta ut pengar istället, men jag får inte ens ut 100 kronor! damn, jag är riktigt sur på mig själv. Jag vet inte ens vad jag har spenderat allt på!? Det är säkert massa smågrejer som jag har köpt lite då och då. Nu måste jag skärpa mig och ta vara på mina pengar på ett bättre sätt. Lära mig att man inte  behöver ha allt man vill ha, eller asså....

Skulle ha varit skönt att få mitt rum städat idag men jag vet fan inte om jag har lust för det. Vilket jag aldrig har verkligen egentligen. Men nån gång måste jag få det gjort, men jag tror inte att det blir idag:D sorry mamma!

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: mammsen

puss på dig! Det blir väl kanske städat snart då?

Om du bara flyttar "garderoben" från golvet så ser det säkert rätt okej ut ;)

2008-08-07 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0