Long time ago

Har inte varit så engagerad i bloggandet nu på ett tag. Har varit så otroligt stressad för allt och ingenting. Igår började skolan igen. Jag har nu börjat gymnasiet på stockholms hotell och resturangskola. Ähm, ja allt gick väl bra. Klassen är nu i efterhand rätt OK. Det finns faktiskt ett par roliga människor som man faktiskt kan snacka med.

Idag så tog vi skolfoto. Andra dagen :O. Jag stog på bakre ledet mellan Dwane (?) och Malisa. Äääähm. Jag blev skitful som vanligt på alla skolfoton och mitt individuella blev typ likadant som förra året. Det dära stora smilet.. imorgon börjar vi klockan ETT!! vadå sovmorgon?! Skönt iallafall.

När jag kom hem idag så somnade jag faktiskt, jag var så jävla trött. Somnade framför datorn i en timme. Det var väldigt skönt.

Har inget mer viktigt att skriva, inte för att detta var så viktigt men kände att jag behövde uppdatera lite iallafall..

xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

linn , saknar dig !

2008-08-20 @ 12:22:44
URL: http://improveme.se/blog/Jonna
Postat av: Olle

Det uppsakattas att du uppdaterar ibland.

2008-08-20 @ 17:27:19
URL: http://noposo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0