knasigt typ

Skolan är sisådär igen. Har en tanke i bakhuvudet om att byta skola helt och håller men känns lite som om att kasta pengar i sjön.
Om jag nu skulle byta, skulle det bli till fredrika eller riksäpplet (det tillhör varandra, jag vet). Där känner man så himmlans många känns det som, alla går där liksom.


Jag känner mig förvirrad, varför? ingen aning. känner mig virrig och vet inte vad jag ska ta mig till.


du och du är det första jag tänker på när jag vaknar och innan jag somnar, bla bla bla... allt det där. FUCK ASSÅ!!!
Jag orkar inte med kärlek när det bara går fel hela tiden. Jag vill, men än allt.ÅHHHHHHHHHHHHHHHHH. orkar inte..
äh vafan, jag har klarat mig hittills så vad säger att jag inte skulle klara livet ut. bläää

ska inte förvirra er mer, sååå jag slutar skriva.

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0