kaos

Efter en vecka kunde jag inte intala mig själv om att min klass var bra längre. Den suger apkuk.
Så nu ska jag försöka få våran rektor att förstå att jag måste byta klass om jag ska trivas i denna skola. Om han inte flyttar mig till Angelicas klass vet jag intevad jag ska ta mig till.
Jag kommer inte stå ut i ett år med dessa människor, inte ens ett år!?
HOPPASHOPPASHOPPASHOPPAS!!!!

Denna helgen har jag spenderat med älsklings Jonna. Träffade även på Fredrik och Oscar i lördags natt. Det var kuligt typ.
Idag skulle jag egentligen har tränat, men jag har typ blivit sjuk så jag vill hellre vila upp mig så att jag blir frisk snabbare än att det håller i sig i en månad som det brukar göra när jag tränar om jag är sjuk...

Just nu håller jag på och väntar på att min gamla dator ska laddas så att jag kan sätta på den och föra över alla mina gamla bilder och låtar och sånt.
Jag ahr aldrig behövt ladda den nångång förut så jag är lite rädd att den kanske är sönder. Jag måste skynda mig som fan med detta. Ikväll ska niklas ha fått den och kunnat logga in på msn, annars blir priset för mig lägre och jag vill ha det högsta såklart.
I´m not gonna  tell you what all this is about in the end! =)

Det är inte alla som hittar på en så bra dans som mig och Jonna.
Det är inte alla som cyklar hand i hand längs globen som jag och Jonna.
Det är inte alla som dansar lika bra som mig och Jonna.
Det är inte alla som sitter och sjunger kareoke i väntan på ingenting som mig och Jonna.
Det är inte alla som är helt galna över att se varandra för att dom inte har setts på tre dagar som jag och Jonna.
Det är ingen som är som mig och Jonna.
Så enkelt var det!



XoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

älsklingsliiiiiiiiinn :D:D:D:D:D

ingen är som du och jag tillsammans!

2008-08-24 @ 21:06:50
URL: http://onetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0