jävla ungfan

Nu sitter jag här nyduschad och är irriterad som fan på min lillebror som skriker som en jävla gris. Allt för att få som han vill verkligen....!

Idag har jag även haft träning med Jra, vi har nu ett säkert tävlingslag och det är bara programmet som fattas. Jag tror att det kommer bli super, även fast jag skulle vilja att det gick två tjejer till i laget. Inte någon speciell bara två till för att få mer bygggrupper. Det var en slapp och skön träning.
Grattis till er som kom in också! och välkommna kanske man ska säga.

Nu ska jag börja föna håret, packa och klä på mig för att sedan dra mig till jonnas place. Vi ska typ äta pizza och göra allt annat vi brukar göra antar jag.

imorgon är det träning på lagnö för alla voltare vilket även gäller mig numera!
xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0