In the name of love

imorgon är det tidigt upp som gäller, ska åka hemifrån med en buss som går 07.03!! Fatta vad tidigt jag måste gå upp och fatta att jag faktiskt behöver somna inatt.

mamma, jag har inte haft en chans att prata med dig de här senaste dagarna eftersom att du är sjuk och sånt. Men om du läser detta så skulle jag gärna vilja prata med dig om skolan. ähm, du kommer inte bli glad utan det tror jag. Men jag måste berätta ett par saker.  :) love you

ähm.
Juste, när jag fick en kram av dig idag blev jag aldeles glad. Det var en sån dära kram som alla måste få. Du kanske inte tänkte på det, men jag tänker på det varje gång. Den är så jävla mysig och jag skulle kunna stå i dina armar för evigt...

idag efter skolan åkte jag till handen och träffade cissi. Vi snackade serious faktiskt. Efter att vi hade hängt lite på donken och så, drog vi hem till cissi. Jag skulle egentligen inte dit men tanken av att slänga sig i henned säng var så lockande! Så jag drog med henne och slängde mig i henned säng som vanligt. Den är obeskrivligt skön alltså! Du får skänka den till mig sen hahha. När klockan blev sex var jag tvungen att dra mot min träning. Jag skulle inte träna men var inte säker på att Linda hade hört mitt meddelande som jag spelade in  utan att säga vem det var så jag drog till träning för säkerhets skull. Linda hade hört och visste att det var jag. Hon ville inte ha mig där eftersom att hon inte vill att jag ska smitta alla så jag satte mig på läktarn ett tag och kollade på. Programmet kan se bra ut, om alla gör ordentligt vilket ingen gör hahha :p När klockan blev åtta var det dags för mig att åka hem, orkade inte kolla längre. Drog hem och satte mig och nu ska jag gå ner och duscha och sen ska jag faktiskt föröska sova. Kan vara en bra idé om jag ska upp aldeles för tidigt imorgon va? Det tycker jag iallafall.

Skriver när jag känner för det nästa gång :)



xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0