hr04

Idag har vi fått våra id kort och jag ser hemsk ut!
klassen börjar känns mycket bättre, och jag tror att jag skulle kunna stå ut i ett år faktiskt. Så farlig är den inte, tycker dock synd om Angelica, om jag får säga det.

imorgon ska vi få våra kockkläder och jag har visst hört att de var sköna, av monzy såklart. Måste även komma ihåg att ta med mig ett hänglås till mitt skåp också :P jag fick nummer 5 på mitt skåp som även är mitt turnummer, hahha.
Vi ska även få käpa de fina köksskorna imorgon. har hört att dom inte är lika sköna.

Sen måste jag även bara påpeka att det har gått aldeles för lång tid sen jag träffade Jonna! Det var liksom i söndags! om man bortser från träningen i måndags och idag. Vi måste ändra på det fan!!!
haha plutte, love you


xoxoLinn
<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

KLART VI SKA SES SNART!

ÄLSKLIIING :D

2008-08-21 @ 22:35:16
URL: http://improveme.se/blog/jonna
Postat av: angelica

ja eller hur, och det är ju både du och jag som lider. två st. flyttar dem på en så blir båda glada liksom. dem är cp om dem inte. men det förstår jag. skulle också in te våga ringa. men detta fixar vi. :D haha så ingen snygging va han asså?

2008-08-23 @ 21:42:43
URL: http://settleforadraw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0