God Natt

Klockan visar inte alls sent, men ändå så är jag så trött att jag skulle kunna lägga mig på golvet och bara somna.

haha angående kryssningen idag, nej vi hängde inte på knatteland och lekte där. Jag och Clara var skittrötta när vi kom dit så vi gick till hoppborgen i knatteland eftersom att det är mjukt att ligga på. Det var det eller att ligga ute på däck typ.

Juste när vi kollade runt på knattelandet så hittade vi typ ett kuddrum med en TV så där slog vi oss ner ett tag.
Sen kom det en lite finsk pojke som var helt Crazy! Vi låg där på lite kuddar mitt i rummet men helt plötsligt så drog han  alla kuddar utom dom som var under oss och samlade ihop dom i en hög för att sedan attakera oss? Vi låg bara där och kollade på TV och plötsligt så kom dett massa kuddar farande.
Vi försökte säga till honom att sluta samtidigt som vi höll på att kissa på oss. Men, han förstod oss inte så vi kanske lite tillbaka men då gick han till sin mamma och skvallrade typ. haha

Vi var såklart inne på Tax Free´n ett antal gånger innan jag köpte en parfym av Jennifer Lopes och den vita toblerone! Smakade just en bit på den och det var sjukt god!!

Hur som helst hade jag det kul iallafall. Jag och Clara flummade runt på båten och fick hicka hela tiden.

När vi skulle åka hissen någonstans så hade jag ett riktigt hög hicka som jag liksom inte kunde hålla inne. i den hissen var det även en svensk/finsk tant som kollade på mig och garvade "det blev lite för mycket idag va?". eh... aa visst! =)

Nej, nu ska jag lägga mig och SOVA! Och imorgon ska jag sova ut eftersom att jag inte har gjort det sen i söndags...

Btw så kom johan och Lisa hem från England idag och angelica åker på lördag...*DAMN*

xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0