Fri

idag var jag och  Johanna i torvalla och tränade lite gymnastik och ett par hopp.
När vi hade värmt upp så kom pernilla till oss när vi skulle börja strecha. Hon skulle ta hand om våra volter. Fick lite "personlig-tränare" feeling. Jag bestämde redan igår att jag skulle köra flickis och rondat flickis själv. Det gjorde jag också! Dom kanske inte var så bra men jag har kommit över den spärren att inte våga. Det känns skönt faktiskt. Nu ska jag göra dom i programmet no matter What!
Nej, nu ska jag börja fixa iordning mig lite eftersom att vi ska upp till rosenqvistarna och fika om en timme typ.

Nu börjar de riktiga träningarna också! imorgon ska vi ha en träning utan C&C. På söndag blev jag och Johanna erbjudna att träna gymnastik på Lagnö så det ska vi göra!
Sen är det hårdträning måndag till onsdag hela dagarna med C&C och vi ska få vårat nya tävlingsprogram! Längtar!!!

xoxoLinn
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0