Dålig lust

Som rubriken försöker förklara så har jag inte orkat uppdatera när vi har haft lägret. Men hur som helst så har det gått superbra och jag är jättenöjd!

Idag var sista träningen med Cris och Christina. Alla lagen visade upp för varandra och alla var duktiga! Ähm.. På dagens träning hann vi även med att ta lagfoton med C&C och ge dom massvis med godis och pressenter. Jag skulle gärna se att seniorerna skjuter lite örnar som hasse sa någon träning innan sommaren. Det klarar ni tjejer, ni är bäst.

Öhm.... aa men allt går jättebra!

Ikväll ska jag njuta av ledigheten, d.v.s, att inte gå och lägga sig tidigt för att det är träning klockan tio dagen efter.
Imorgon ska jag träffa Johan. Fun, fun. Ska få honom att massera mig, har sjukt ont!

Och på fredag ska jag vara med Claudia sis<3

Orkar inte skriva mer nu :)
xoxoLinn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0