Åland

Idag efter jag hade varit med Natta så missade jag såklart bussen hem till mig så jag tog bussen upp till handen istället för att köpa lite grejor. Jag försökte hitta lite trosor typ men hittade inga som jag ville ha.... Jag köpte dock en BH, två par shorts och två par strumpbyxor. Allt detta från H&M. 

Imorgon åker jag på dagskryssning med My familia och Rosenqvistarna minus Philip. Det är en dagskryssning så jag vet inte riktigt vad man gör, men det här gången behöver jag inte gå runt med mamma iallafall(HAHAHAHAHAHAH) jag ska gå runt med Clara som jag inte träffat på aslänge typ!
Morgondagens outfit kommer bli min asosklänning typ! Håret, tänkte jag platta och kanske  göra en fläta över luggen som många har. Ska bli skoj faktiskt


Men nu måste jag gå och lägga mig eftersom att jag ska upp typ 5-5.30 imorgon! So long fuckers.

xoxoLinn
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0