Vårskönt

image4

Dagen började med ett nationellt prov i matte som gick sådär halvdåligt. Jag tror inte att jag hade vaknat riktigt. För övrigt så har det varit underbart väder idag och när jag kom hem satte jag mig faktiskt på balkongen och läste i solen. Ganska ovanligt för att vara jag. Jag får riktiga vårkänslor nu också, det är skithärligt! Det betyder också att det snart är sommar jue.

Imorgon så är det halvt planerat att jag ska leka med natta sundis och kanske sjöholm. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på för kul än. Eftersom att vi inte har nägon träning imorgon. Ganska skönt faktiskt. Vila lite, det går ju så bra iallafall :D Sm kommer bli super! det är nästa söndag i borås btw.

ska snart lägga mig i sängen och lyssna på min iPod en stund tills jag blir trött. Måste få mer sömn för att orka skolan på riktigt. Slutade med att jag hade huvudvärk och var skittrött i onsdags(igår) så att jag inte gick på sista lektionen. Och vad gör min mentor? Jo hon skickar ett fucking mail till min mamma om att hon ska prata med mig om att jag skolkade på spanskan som är helt onödig egentligen eftersom att vi inte gör något typ. Hatar verkligen Åse, hon kan inte lära ut och är allmänt störd i huvudet. Hon gillar bara dom som tycker att SO och SV är intressant. Inte mig alltså.


Har också bestämt mig för att åka till stan snart och shoppa lite. Behöver nya grejer.

Bilden är från i måndags då jag lekte med Fanny =)

xoxoLinn

Kommentarer
Postat av: Olle

Åse är en av våra bästa lärare...så det så.

2008-04-25 @ 17:02:13
URL: http://noposo.blogg.se
Postat av: Linn

Olle du kan ju gå och ta dig

2008-04-26 @ 15:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0