todays

Dagen började faktiskt hemma hos Johan. Jag sov över hos han igår efter träningen. När vi hade kommit hem till honom så käkade vi lite och sen så satte vi oss vid datorn. Johan loggar såklart in på sin fejk-msn. Haha, han snackade med en kille som är helt pantad typ :p Ska dock inte berätta detaljer. Men han gjorde saker man inte bör göra för någon man inte känner hahah! Efter ett tag så tröttnar jag och lägger mig i sängen för att bara vila lite. Men det slutade ju med att jag somnade. När johan hade dragit sig ur jonatan som killen heter så väckte han mig ... och sen så somnade vi efter ett tag. Vaknade dock några gånger mitt i natten utav ingenting. Senare när vi kom till skolan var jag skittrött. Jag höll på att somna på svenskan, på riktigt. Jag valde ju inte den bästa platsen på den lektionen heller. Längst fram i mitten, framför Åse. Vi gick igenom satsdelar och det är skitlätt så aa... Innan SV, på idrotten fick jag reda på att jag kanske ska hålla min egna lektion (i idrott) på min födelsedag. Hmm... är det bra eller dåligt? Ska bli grymt kul iallafall =)

Sen i slutet av dagen blev jag så jävla irriterad att jag nästan gick ifrån lektionen för att bara slippa vara där. Jag förstår mig inte på dig människa!

Resten av dagen kommer nog bestå av lite plugg. Jag ska göra om lite i mitt HKK arbete så att jag kan lämna in det imorgon.

Om en vecka och fem dagar är det dags för mig att tävla.

xoxoLinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0