The days just past

Dagens huvudmoment har nog varit Soarén. Vi har en och en halv vecka på oss för att få allt sitta... Vi har gått igenom scen 1-6 hittills. Det har varit mycket snack om att ta bort den istället för att visa den och riskera ett fiasko. Jag tycker vi ska ta bort den. Men då känns alla sovmornar och slit bara för gäves. Men tycker inte att vi ska skämma ut oss på det sättet. Jag tycker vi satsar på våran grymma vårkonsert istället. Den kommer bli grym typ.

Jag har kommit på att vädret påverkar mitt humär väldigt mycket. Just nu är det regn ute. Det gör mig deprimerad/sur. Det är skitjobbigt. Sen har jag en jättekonstig känsla i mn afingrar, de känns som pinnar som rör mot tangentbordet och jag ahr haft så i två dagar nu. Sen har jag att min mun blir typ jättetung på musiken när vi sjunger. Jag har kommit på att jag ser väldigt ointresserad och sur ut när jag sjunger. hmm.. haha.

Måste bara säga att smultron, ni är helt underbara. När jag satt och kollade på träningen igår blev jag först helt stum. Fan vad bra ni har blivit på bara tre träningar typ. Jag tror att det kan vara bra att förlora som omväxling. Det blir inte kul i längden att vinna allt hela tiden. Dm i år har bara gjort oss starkare än någonsin. Det kommer bli så himlans bra! Och jag tänker skita i min medecin nu, för jag ska också vara med och vara bra. Jag tänker träna imorgon =D Lära mig nya platser och allt det dära. Ska bli riktigt kul. Älskar er smultron.




På bilden; smultron och grodor utanför Universal Studios i Usa.
Bäst

xoxo Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0