Irriterad

Skrev ett überlångt inlägg men det försvann.... yippie. och jag orkar tyvärr inte skriva om allt så det får bli ett sånt där tråkigt kort inlägg idag också...    Lite kort om dagen;

Dagen har varit som vanligt. Kom undan diskutionen vi mates skulle haft idag yes. Känner mig otrologt nere, orkar inte kämpa. Fått preliminära svar från gymnasiet med fattar inte vart jag kom in. Massa läxor som ska göras men som jag inte orkar göra. Fick MVG på tekninkarbetet. Hatar spanskan. Längtar tills i höst, ny skola nya människor som inte är som *****. You all know... Slippa alla orättvisa lärare som behandlar oss annorlunda än de som inte går i musikklass. Saknar gamla vänner från tyresö plus många fler. Saknar gamla relationer med många olika människor. Saknar sömn. Saknar familjen, den riktiga. Saknar Fester. Saknar dig dig dig dig dig fast jag borde ha kommit över dig. Saknar mitt gamla liv. blä blä blä.

måste bara... vill hjälpa alla er kompisar med problem,vill vara där för er och hjälpa er. Men allra först så måste jag ta reda på mina egna och reda ut dom. Jag vill men jag kan inte. älskar er som alltid finns där.

Vill inte bo här! blä blä blä

Vill ha dig konstigt nog iallafall. Men det är försent och jag droppade min chans

God natt
xoxoLinn

Kommentarer
Postat av: Natalie

äh ingenting är försent!

2008-04-18 @ 20:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0