Helgen

Nu har jag inte skrivit sen i onsdags, har inte haft tiden.

Fredags
inget speciellt, bara skolan och träning senare på kvällen. Sen åkte jag hem och chillade typ.

Lördags
Vaknade tidigt, jobbade med mitt hemkunsskapsarbete om Fetma. Efter ett tag så orkade jag inte mer så då drog jag till Johanna. Vi gick till vendelsö och köpte pizza. Efter det var tanken att vi skulle gå upp til brandbergen och köpa godis och hyra film. Men... Vi var för små för att hyra film... Efter ett tags hängande i brandbergen så träffade vi på Oscar. Riktigt kul att se honom faktiskt. Har inte träffat han sen jag vet inte när :s Johanna och Robin åkte moppe hem till Johanna medans jag och Oscar vandrade. vi snackade lite sådär. Men sen ville han dissa mig och dra någonstans med sin polare. Och det verkade sluta hemma hos dessie. Robin och Johanna bråkade smått. HOST... Sen efter att Robin hade gått hem så kollade vi på någon film ett tag. Men eftersom att Johanna skulle åka till Gud på söndagen tidigt, så la vi oss efter en liten stund. Sköönt =) Drömde feta konstiga mardrömmen.

Det började med att vi var på någon cheergrej som alla skulle få prova att vara topp eler ngt. Och i kön fram till den gruppen man skulle bygga i så hade jag och någon tråkigt och räknade upp till hundra. Sen kom det en gubbe som gick förbi med en skruvmejsel. och när han kom tillbaka så försökte han mörda mig med sin skruvmejsel för att jag hade sagt ett nummer med talet 7. Ingen reagerade på att jag stog där och kämpade för att få bort honom. Efter att alla hade varit toppar så var vi helt plötsligt ute. Det var kolsvart ute. Man kunde bara se en övergiven mack på vägkanten. Sen helt plötsligt så börjar vi små springa. Och sen ploppade den där gubben upp igen med sin skruvmejsel och försökte döda mig. Sen helt plötsligt så var vi i vårat hemklassrum i skolan och han var där och skulle prata med oss typ. Han skrev talen 1-10 på tavlan jättestort. Och sen frågade han oss vilket nummer som var rätt typ. Och jag visste att han ville få fram att någon skulle säga siffran 7 så att han kunde döda den. Jag råkade säga 7 och sen blev det svart ...


Tror ingen riktigt fattar, men det var faktiskt läskigt :s


Ska snart duscha, sen typ sitta här och loda en stund till om jag orkar ;)


xoxoLinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0