Hatar dagar som de här

Hatar såna här dagar, jag är sjuk fast ändå inte. Jag får inte träna för att jag fortfarande äter medecin. Jag får inte börja träna förns på Fredag!? Och imorgon får jag komma och kolla på träningen iallafall. Gick upp tidigt idag, åt frulle. Städade lite på mitt hemska rum. Har inte så mycket kvar nu, men orkar inte ta tag i det. Så jag drog upp till centrum för att köpa til naturgodis och lite tropisk bravo juice. Var borta en halvtimme kanske, me när jag kom hem så hade min mamma ringt mig typ 500 gånger på min mobil som jag lämnade hemma och undrade säkert vart jag var... snälla det var bara en halvtimme. Jag har verkligen bara såsat idag.
Jag är rätt så sur fortfarande. Från igår och att mamma tror att jag riktigt bad.
Igår blev jag väckt av Emil jättetidigt, av att han gallskrek som en jävla gris. Bara det förstörde hela min dag. Jag skulle egentligen städat mitt rum ordentligt men kunde bara inte göra det. Sen när man tar en liten nap, så blir man väckt tio minuter senare av tjat, tjat, massa tjat. Så jag drog till Johan, men sa inte vart jag åkte för jag var så sur. kanske kom hem lite sent för att inte ha sagt vart jag var. Jag kom hem vid fem över halv ett. Jag tänkte komma in där lite smidigt och smita upp på mitt rum, men där står mamma och skakar på huvudet, "inte ok" bla bla bla god natt!
Imorgon är det skola som gäller. inget speciellt bara vanligt I guess. Eller jo, min telefon kommer antingen imorgon eller på tisdag ! Nu ska jag såsa ännu mera, kanske skriver sen ;)



xoxo Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0