Duktig Linn

Idag har jag faktiskt skrivit lite på min rapport. Lite försenad men jag har bara inte gjort den innan. Kanske beror på att jag inte har fattat hur man gör skiten. Just nu håller jag på att leta efter vilka näringsämnen som finns i köttfärs?
Jenny är cp och jag hatar henne. Jag gav henne en chans att lära känna mig på riktigt. Men hon vill inte. Det är som om hon redan har bestämt att jag är skitdålig på det ämne som jag bryr mig mest om... Det suger att vi ar bytt lärare sista terminen i nian. Aja come back.


I morse vakande jag klockan sex utav en ringande klocka... Guess what, magnus hade glömt att stänga av larmet på sin klocka som vanligt. Och självklart så hade han dragit till sebbe igårkväll. Hmm very nice verkligen.
Jag som hade tänkt att sova, men icke sa nicke. Somnade om en lite stund efter iallafall. Jävla tur det.


Just nu känner jag mig otroligt sugen på glass, godis eller liknande. Och sen en sak till som jag tyvärr inte kan få. Bläääääää

Nu ska jag försöka fortsätta skriva en liten stund till. Sen ska jag kanske höra av mig till Natta och kolla hur det blir sen.

Wish me good luck. I´ll need it

xoxoLinn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0