=D

Skolan idag var helt ok, vanliga lektioner och så. Har gått och tänkt på att jag kommer få ett väntat paket i brevlådan idag eller imorgon.
När jag kom hem från skolan så ligger det just ett hyffsat stort paket på borde i köket till mig. Jag vet redan vad det är. Och namet låter lite... mOTORAZR² V8 Luxury Edition... Den är svart med massa gulddekorationer. ganska häligt med en riktig telefon som har svenska inlagt. Och jag vet att min mamma kommer bli rätt så sur på mig för att jag fick en ny telefon av pappa, eftersom att hon just köpt en till mig. Men det var pappa som frågade om jag ville ha, och det tackar man väl inte nej till?

Hur som helst, så får jag komma och kolla på min träning idag :D. Känns lite meningslöst, jag känner mig inte sjuk. Allt är för den där jävla medecinen... Men på fredag, då får jag börja träna igen :D


Bilden; Chicago från planet.

xoxo Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0