Bara för att Bella tjatade

Dagen har varit sugande som vanligt. Alla i klassen skulle vara i skolan 8.10 idag för att vi skulle öva på våran disco nights dans. Men det var typ bara åtta pers där om ens det som var där. Men vi som var där körde några gånger. Sen tyckte jag och Towe att vi kunde den så då drog vi, men kom in lite då och då och kollade vad dom gjorde.
Det var otroligt många sjuka idag. Av 22 var det typ åtta stycken som var sjuka. Men i slutet på dagen var vi bara 12 kvar eftersom att Matte och Josef gick hem för att det inte hade gjort sina arbeten typ. A juste Lisa gick hem typ efter lunch för att hon inte mådde bra :( Krya på dig Lisa ! Sista lektionen var hemkunskap och vi snackade om hur man gör när man ska låna eller köpa en lägenhet och vem man ska kontakta om man vill sälja den och bla bla bla.... Efter det skulle jag göra ett prov om andra världskriget eftersom att jag var i Usa när resten av klassen gjorde det. Det gick inte så bra. Jag Läste tillochmed fel när jag pluggade. Jag har pluggat på första världskriget, suck. Plus att jag hade jätte ont i huvudet när jag gjorde provet så jag skrev typ jätte konstigt...

Ikväll är det träning som gäller. har dock sträckt mig reält i ljumsken och insida lår efter gårdagens hopp... Har typ inte kunnat gå som en normal människa på hela dagen och är lite tveksam hur det ska gå idag på träningen. Det skulle bli en hård träning sa Pernilla. Jag hatar måndagsträningar, det är så sent för att vara träning. Den är kort dock men ändå. halv nio till tio, och sen ska man hem och duscha och fixa liksom...

Om 20 dagar är det SM í Borås. Känns lite konstigt att det inte är i axahallen iår,eftersom att vi har haft det där i två år nu. Sist det var Sm utanför axahallen var liksom i Luleå 2005. Kommer kännas lite konstigt...

Imorgon ska jag sjunga för There you´ll be, får se hur det går. Hoppas jag inte får det!


xoxoLinn


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad gulligt av dig!! tack men nu är jag bra igen!! =)

2008-04-17 @ 20:11:20
URL: http://lisakk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0