Bal, eller inte?

Idag gick brandlarmet igen. Riktigt bra tid faktiskt, precis när musikteorin skulle börja. Man tar det väldigt lungt ut nu för tiden, man vet att det bara är några 6:or eller 7:or som smäller smällare eller sätter på larmet. Det roligaste var att det var exakt samma tid förra veckan. Men det betyder också att det är mindre chans att vi får ha våran bal. Det har säkert gått ca 10 brandalarm denna termin. (Det ska bara vara en ÖVNING per termin).

Vi var hos skolsyster idag och snackade, en och en i hela klassen. Man fick en teckning som man målade när man var fem, och sen på baksidan var det typ att man skulle rita av en cirkel, kvadrat och triangel. Jag sög på det, angelica var fett skillad. Sen vill jag intyga att jag nu är 160 centimeter lång =D

följde med johan och lisa till handen efter school. Johan köpte en snygg tröja på MQ. Sen drog vi och åt kebab-pizza. Inte lika god som det brukar vara eftersom att dom har bytt ägare på den dära saken. Efter det köpte johan glass, jag snuttade, det var gott.

Efter det dorg jag hem och käkade lite och sen drog jag till johanna en stund innan träningen. Snackade lite med henne och sen drog vi. Träningen gick bra och jag har lärt mig allt i stort sett nu. Det känns bra.


För övrigt är jag jävligt irriterad. Mest hemma, jag pallar inte med att dom ska hålla på att tjata på mig hela tiden. Jag vet att jag inte är en ängel och gör so ni säger varje gång, men tänk på vad ni själva gjorde när ni var i min ålder. Jag tror knappast att ni var änglar. Och jag vet att jag tjafsar emot, men jag orkar inte. Det kommer i perioder, och nu är jag på början av en. Det är bara att vänja er och kanske lära en och annan hur man beteer sig mot en människa som faktiskt bor i ens hus. Jag är ingen hund, jag är människa.


Längtar tills gymnasiet, väldigt mycket. Vill bort från min skola, min klass lite ibland. Är trött på alla fula ungar som tror att dom är något. Är trött på haninge i allmänhet, vill flytta. Helst av allt till värmen, min hud mår bättre av det iallafall. Och jag tror jag själv också skulle göra det...

Torsdag -  PLUGG !!!
Fredag- Träning och PLUGG
Lördag - PLUGG och slagga hos johanna
Söndag - PLUGG träning

xoxo Linn


Kommentarer
Postat av: Ewie

själv var jag inte på min bal :)

2008-04-09 @ 22:41:47
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: H A N N A

Svara gärna på min fråga om otrohet i min blogg :)
Kram

2008-04-09 @ 22:41:57
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust så får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg..
Ha en bra kväll!

2008-04-09 @ 22:44:51
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Teddan

Bal såklart, det blir alltid roligt!

2008-04-09 @ 22:56:18
URL: http://teddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0