Ännu en dag i mitt liv

Dagen började inte särskillt bra, jag försov mig som vanligt även fast jag tyckte att jag la mig tidigare än vanligt igår. Tänkte ta ut helgen till att plugga och sova tror jag. Vi har otroligt mycket nu den sista tiden som är kvar. Alla lärare stoppar allt på samma gång, det är lite småjobbigt och stressigt. När jag kom till skolan så märkte jag hur jag blev ledsen. Jag vet dock inte varför, tänkte genom mitt liv och blev besviken på mig själv. Jag trodde att jag hade lyckats att dölja att jag sätter på mitt fejksmile när det blir konstigt inom mig, men tydligen inte. Jag fick kommentar om att jag verkade vara nere av två stycken i min klass. Fasen asså, jag vill inte visa! Känner mig så otroligt töntig när jag bryter ihop inför mina kompisar. Jag vill vara den där starka som bara hjälper andra. Blev som tur var inga tårar även om det var riktigt nära vid vissa tillfällen. På matten så jobbade jag i proncip ingenting, jag satt och tänkte på helt andra saker och sen i slutet så snackade jag och en klasskamrat haha om att jag hade verkat nere och bla bla, och vi kom fram till att vi har typ samma problem när det gäller killar. Jag är inte den enda som har detta dumma problem, det finns minst två iallafall. Jag blev riktigt glad att det fanns en som förstod mig och hade samma problem. Så än en gång så gick mattelektionen bort till andra saker. Inte bra, ska nämligen ha nationella prov nästa vecka i just matte.

Efter skolan var det dags för träning. Jag kommer till träningen sådär lagom seg och trött. Men jag ändrar mig snabbt och blir otroligt peppad efter uppvärmiing och strech. Jag ville ge mig fan på att allt skulle sitta idag. Och det gick bra! Blev lite irriterad i mitten men det gick bort så det var lungt ;)I slutet av träning så skulle vi försöka att göra vårat gamla program som vi hade 07. Det var riktigt kul faktiskt. Jag kom ihåg det mesta av danserna :D Årets program är så annorlunda tycker jag.

Sen hade jag hört av Jonna att Twisters skulle vara med på talang 08 så jag satte mig framför TV:n när jag kom hem och tittade faktiskt på hela programmet, men det var inga Twisters som kom. Inte vad jag såg iallafall. Blev lite besviken faktiskt, jag kunde ha gjort nödvändiga grejer istället faktiskt. Som att kanske städa lite i mitt rum, eller plugga lite. Tro det eller ej, det var mina tankar.


Idag tror jag att jag ska lägga mig tidigt så att jag får sova ut! Förstår inte att jag är så trött, jag sover faktiskt runt 7- 8 timmar per natt för det mesta. Men dom säger ju att det är i tonåren man sover som mest.


Morgondagens planer är faktiskt att städa det som finns i mitt rum och plugga och sen förhoppningsvis dra iväg med Natta en stund.

I miss you boy...

xoxoLinn


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tonåringar måste typ sova
minst 10 timmar per natt för att kunna fungera som de ska. hahah det gör jag inte dock snarare 5 timmar.

2008-04-19 @ 15:03:02
URL: http://lisakk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0